17/8 2010 ; 08.55

Godmorgon!
Seriöst, jag får panik... Jag början på Jensen på FREDAG (läs igen: på FREDAG) och jag har inte fått någon information alls, det står inget på hemsidan, jag har heller inte fått något i brevlådan. Det känns som en såndär typisk sak som skulle hända mig. Att alla i min blivande klass får information förutom jag, haha! Nej, i värsta fall får vi väl ringa till rektorn eller något. Shit, jag är så nervös inför fredag så jag vet inte vart jag ska ta vägen.........
Nej nu ska jag fixa till mig lite och äta frukost. Idag har jag inget speciellt planerat men jag funderar på mitt rum lite, kanske behövs en ordentlig storstädning? det är nog dax nu!
såhär kan det se ut när patricia ahlin ska försöka titta i kors och hennes lillasyster försöker lära henne. tycker ni inte att jag är påväg att nå mitt mål? hahaha!

Kommentarer
Postat av: Julia

haha lyckat patricia=) du är så charmigt snygg!

2010-08-17 @ 17:09:14
URL: http://juliacamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0