Femkamp, hemska tanke!

hej på er! jag vet att jag varken uppdaterade igår och inte heller idag. men vad ska man göra åt saken? pendlar man så gör man ;)
skolan idag var helt okej! när vi satt vid maten så rinde det på majas mobil, och då var det mamma som ringde henne, haha... men anledningen var att någon snäll själ hade hittat min plånbok inne på toaletten i resecentrum i jönköping, de sa att jag skulle komma och hämta den på polisstationen, VILKEN TUR jag hade!
jag är nervös inför imorgon, usch... då har vi någon slags "utedag" med femkamp tillsammans med tvåorna, HEMSKT. om det är nogit jag är riktigt kass på så är det såntdär, finns nog ingen klumpigare eller dummare människa än mig! jaja, vi får se hur detta går alltså... det blir spännande att se vad jagkommer skriva imorgon när jag är hemma, haha.
nej, nu tänkte jag sova, ska  vakna halv fem imorgon igen, typiskt. men det funkar väl. jag slutar ju riktigt tidigt så :)
godnatt! :)
bilder från igår när jag fyllde 16! fick en rosa laptop trots allt :)
2 bilden :mina fina syskon och jag! mig kan ju diskuteras där alltså...

Kommentarer
Postat av: julia

paaatricia är stor tjej nu! :)

2010-08-27 @ 22:05:18
URL: http://juliacamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0