Första skoldagen på gymnasiet!

Första gymnasiedagen är över då... Och ja, det gick mycket bättre än vad jag trodde. Jag var så sjukt nervös innan så jag trodde jag skulle spy, seriöst. Och det kändes som att jag inte skulle komma hem levande, men nu sitter jag här, det känns som ett under! Haha! Nej men jag hoppas de här tre åren kommer bli något riktigt bra! Jag fick rätt bra kontakt med tjejerna i klassen idag, så jag tror det kommer bli super! Visst, alla var väldigt blyga i början men det släppte som tur var. Men jag tror det kommer bli ännu bättre på måndag. Nu är det helg, och min första dag är över, känns så sköööönt att ha den gjord! Nu blir det filmmys här hemma ikväll, mysigt! Jag är ju så trött att jag håller på att gå åt. Men jag har väldans tur som har andrea med mig påvägen dit och hem, känns riktigt bra!
Efter att vi hade slutat gick jag runt och kollade lite på stan tills tåget gick, och då passade jag på att köpa in lite skolsaker, känner mig som värsta pluggisen. Men det känns alltid bäst och roligast att ha nya saker när man ska börja efter sommaren igen.
Saker köpa på åhléns
Nu ska här studas! haha



Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: tack!:)

2010-08-21 @ 22:40:04
URL: http://julib.blogg.se/
Postat av: elin

SV: jag helt underbart nu tills skolan börjar :)

2010-08-22 @ 12:33:57
URL: http://elie.blogg.se/
Postat av: julia

svar: vi kan prata om det när vi ses haha!! :D puss

2010-08-22 @ 12:36:46
URL: http://juliacamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0