it's tomorrow again.

Förlåt för riktigt usel uppdatering igår. Min gammelfarmor Astrid fyllde 101 ÅR, helt ooooootroligt! Men det är sant, hon fyllde 101 hela år. Vi var därför borta och firade henne hela dagen, det är anledningen till att jag inte bloggade på hela dagen. Först vaknade jag upp och skulle jobba i två timmar och direkt efter det börja göra mig iordning snabbt som skrutt för att känna mig fräsch. Ni ska bara veta hur mätt jag blev, haha helt sjukt. Men det hör till på kalas, eller hur? Inget man ska få dåligt samvete över precis.
Imorgon är det måndag = skola. Då är det andra dagen på gymnasiet, ska bli lite spännande att åka dit igen faktiskt. Kommer säkert vara nervös imorgon igen? Haha.
men hörni, nu ska jag lägga mig i ett härligt bad och göra mig riktigt freshy! ;)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Låter bra!

2010-08-22 @ 19:26:24
URL: http://amandaahlin.blogg.se/
Postat av: hananananananannaanah

melissa är verkligen verlkigen bäst

2010-08-23 @ 16:27:41
URL: http://hannahelise.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0