Med ena foten utanför

Tidigare idag var jag med Julia (kolla in hennes blogg!) i skövde för att kika in på bikbok och se om den snygga skinnjackan kommit in i butik än, det var andra dagen i rad vi var där för jackans skull, haha. tyvärr hade den inte kommit in än. men vi hoppas innerligt att den finns i göteborg på bikbok på onsdag då vi tänkte åka in dit och shoppa lite saker inför skolan. Usch vad hemskt, jag börjar ju gymnasiet på fredag, det är verkligen något som inte gått in i mitt huvud riktigt än. Bara tanken gör mig nervös, men jag som ändå har längtat så efter det! För samtidigt ska det ju bli riktigt kul och spännande. För er som inte vet ska jag börja på Jensen Gymnasium i Jönköping och där ska jag gå samhäll med inr. beteende-vetenskap. Själv bor jag ju i Hjo, men ska försöka klara av att pendla varje dag fram och tillbaka, vi får se hur det går... Men annars får man väl försöka flytta dit lite senare eller något. Vi tar det som det kommer helt enkelt ;)
inspiration: lookbook.nu

Kommentarer
Postat av: julia

Din blogg blev skitsnygg=) Sugen på att göra om min nu HAHAHAH. Alltså inte ny, utan ny design bara!

2010-08-16 @ 18:28:10
URL: http://juliacamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0