Right now...

Osminkad och ful, och precis hemkommen från skolan, yes tha's me right now.
Vi hade ju en utedag idag eller ja "femkamp" som de kallade det. Riktigt tråkigt var det, haha. Men jag var orolig helt i onödan, för det var inte dierkt något svårt och jag kom i en bra grupp. Jag kom tillsammans med Maja och Lisa, trevloga människor det! Efter tävlingarna och det så grillade allihopa, det var faktiskt mysigt. Efter det fick vi dra hemmåt, och då var jag tvungen att vänta till klockan två, så jag gick runt lite på stan och köpte en väckarklocka, haha! Och även ett par jeansleggins. Verkligen behövligt!

Kommentarer
Postat av: maja

gillar din blogg :-)

<3

2010-08-27 @ 19:33:50
URL: http://majasays.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0