Sweet sixteen

Nu har jag nyss tagit en härlig dusch, och förut mötte jag upp Julia på torget för att åka till frisören och färga mitt hår. Blev väldigt mörkt, men det var så jag ville ha det, och jag är verkligen nöjd! det regnade verkligen hur mycket som helst så jag och julia fick oss en ordentlig dusch, därför var jag såklart tvungen att ta en till hemma efter.
Idag var det matte som stod på schemat i skolan, det kändes faktiskt bra och nu har alla i klassen kommit varandra närmre och det känns riktigt skönt! Vi fick göra ett litet prov för att läraren skulle se vart vi låg och det gick faktiskt bra för mig så det känns bra!
imorgon börjar vi med svenska, och avslutar dagen med engelska. efter skolan ska jag möta upp josefina en snabbis på stan för att ta en liten fika och småprata om allt som hänt de senaste dagarna, blir riktigt trevligt eftersom vi inte har träffats på mer än en månad. Och eftersom jag faktiskt fyller år imorgon blir jag firad av familjen när jag kommer hem.  16 imorgon då! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0