booowlin'

Helgen har varit riktigt bra. Idag vaknade jag upp hos Viktoria i jönköping! Gårkvällen var helt enkelt jättemmysig! Först åkte vi till Racketcentrum och bowlade, och tro det eller ej, men jag kom nog tvåa eller något tror jag det var. Haha! Inte likt mig för fem öre :) Viktoria hade med sig två killkompisar, så jag, Viktoria, Emilia och de killarna åkte runt en sväng i deras bil i fina Jönköping. Vi stannade och kollade upp på ett litet "miniberg" på utsikten över Jönköping. Det var så sjuuukt fint, plus att det typ var natt också. Åh! Så där bestämde jag och Viktoria att vi skulle sitta och ha piknick någon fin sommarkväll någon gång i sommar, haha! 
Efter detta följde jag med Viktoria till hennes place, och där sov jag. tack för kvällen, alla som gjorde den! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0