dethär med rubriker alltså...

hallojhalloj! jag blev hemkommen från jönköping vid två ungefär. riktigt skönt! Jag har precis varit på kiosken och köpt lite godis som förhoppningsvis gör att det blir roligare att plugga, haha!
En sak bara, ni ska bara veeeeta min träningsverk, hemskt vad jag är otränad! Men så går det när man springer 5 km och kör så hårt att man knappt kan andas efteråt och tror att man ska spy. fyy....  Men jag har tänkt sätta igång nu igen alltså, fy vad jag är taggad på att träna! Dvs, när min träningsverk går över då men...
jag fick tillbaka mitt historieprov idag, vi hade bara en lektion idag, alltså historia. Och vad glad jag blev, hade inte förväntat mig ett VG+ inte =) Känns som att jag börjar komma igång nu igen med skolan alltså.
Jaja, nu ska jag inte sitta här och fördröja tiden, utan nu ska jag plugga, usch... hemska tanke! =(

Kommentarer
Postat av: juliamartinsson

ere alive imöra??:D

2010-10-07 @ 22:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0