från och med du

Hej! jag kom hem från jönköping för ungefär en timma sen. Jag hade nästan bara samhällskunskap vilket var väldigt skönt. Och eftersom jag har världens bästa schema så börjar jag kl 2 imorgon. Så imorgon har jag bara historia, hur skönt?! 
Idag fick vi en ny tjej i klassen, det är alltid lika spännande, som vi hade väntat, haha! :) Så det blir spännande och se sen lite mer hur hon är när man lärt känna henne mer och så. 
Jag har inte så mycket att skriva utan nu ska jag ta tag i kragen och försöka plugga engelska, har prov på torsdag! uschua... :( wish me good luck, because i need that.

Kommentarer
Postat av: juliamartinsson

svar: haha ah du får lära dej den :D <3

2010-10-11 @ 21:42:58
URL: http://jjuliamartinsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0