I DID IT!

Åh, jag kan inte vara mer lycklig eller lättad än nu. Imorse när jag vaknade och visste att jag hade en redovisning framför mig som jag hade en stoooooor ångest inför började jag lipa. Jag har aldrig varit så nervös inför en redovisning som jag varit idag. Ni får tycka att det låter helt sjuk. Men jag HATAR redovisningar, det är det värsta jag vet! Och jag överdriver inte en millimeter.
Det bästa av allt är att denna äckliga hemska ångesten jag hade över mig är helt släppt. Jag har den gjord! Jag är sååå lättad över att jag gjorde det! Pappa fick skjutsa mig i sista minuten till stationen för att jag skulle gå på bussen. Jag var hur nära som helst på att skippa allt!
Men när jag kom hem. skulle jag kolla på online för att se betyget. Och jag har nästan aldrig varit så glad på länge som jag blev. Jag läste långsamt - "...Redovisningen ligger på en M-V-G-nivå..."

Fattar ni? Haha! Jag är lycklig! =)
Jag sprang direkt till mamma och pappa och kramade om dom. jag älskar mina föräldrar, de är världens bästa. Hade aldrig klarat mig utan erat stöd... ♥

Kommentarer
Postat av: julia martinsson

va duktig du är :D:D:D:D glad jag blev för din skull:)

2010-10-04 @ 19:01:31
URL: http://jjuliamartinsson.blogg.se/
Postat av: Paulina

Du är grymt bra Patricia! härligt att höra :D Jag saknar dig, vi får ses snart allihop tycker jag! :) <3

2010-10-05 @ 10:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0