jag vill bo, i en svamp, annars får jag kramp.

HOLA! nu ska jag soooooova, äntligen! hahha, jag är helt ärligt totalt slutkörd idag. Jag fattar inte vad det är med mig. Jag bara längtar efter att få sova, ååh så skönt! 
Det är äntligen helg och det känns helt underbart. Idag efter en jobbig men ändå lite rolig skoldag så gick jag och några tjejer från klassen och fikade på ett mysigt litet café i jönköping som jag inte kommer ihåg vad det hette. men mysigt var det iallafall! Vi bestämde att vi kanske skulle bowla eller göra något kul tillsammans imorgon också, men det är inte säkert att jag kan vara med p ga mina bussar, tåg och jaa allt dedär. Usch, det är riktigt tråkigt att det ska behöva vara så. Jag vill bara ha en lägenhet i JKPG NUUU! Innan jag dör helst...
Men nu ska jag sova, godnatt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0