onsdag 13 oktober.

Okej, nu har jag verkligen märkt vilken bloggnörd jag är. Jag sa att jag skulle ta ledigt från bloggen i två dagar, men eftersom jag vill så gick det inte att stå emot, inte ens TVÅ dagar. Haha! Även fast jag har läxor som väntar på mig så sitter jag här... Egentligen vet jag att jag inte ens borde loggat in på blogg.se, men jag känner verkligen att jag behöver skriva av mig lite.
Skoldagen har verkligen varit hur seg som helst. Jag vet inte vad det är med mig, men jag har bara kännt mig allmänt nere på hela skolan. Ibland kom till och med tankarna fram om varför jag inte bytte skola som jag hade tänkt. Men nej, jag försöker slå bort tankarna direkt och gå tillbaka till verkligheten. Så kan jag ju inte hålla på? Hur ska jag annars komma igenom alla dessa tre år om jag bara håller på att börja om hela tiden. Jag får helt enkelt göra så gott jag kan av situationen. Jag vet att jag innerst inne vill gå kvar här, och jag känner att jag inte kan få en bättre klass. Det går inte... Jag kan inte fatta egentligen hur lyckligt lottad jag är som får gå i denna klassen. Men samtidigt känns det som någonting saknas... Jag kan inte riktigt sätta fingret på vad det är. Men jag ska försöka bestämma mig för att skita i det och göra mitt bästa för att klara det.
Okej... Vi hade tyska idag, och "Radu" skippade en timma av lektionen, fråga mig inte varför. Men jag tänker inte direkt klaga, haha. Alla i tyskan trodde typ att vi skulle ha provet idag, men det hade han tydligen skjutit fram två veckor, så nu har man suttit och pluggat tyska helt i onödan. aja!
Svenskan var rätt okej ändå. Klarade igenom dagen gjorde jag iallafall, och det är jag glad över.
Men nu ska jag fortsätta plugga om den här Patricia Ahlin ska försöka få något betyg över huvutaget i något av ämnena. skäääämt-å-sido.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0