saturday morning

Sovit gott inatt har jag iallafall gjort, sköööna lördag! Idag vet jag inte riktigt hur dagen kommer se ut. Men vad jag vet är iallafall att jag ska plugga i några timmar. Inte roligt för fem öre... Sen ikväll får vi se hur det blir. Jag hoppas innerligt på att jag kommer kunna åka till jönköping och bowla med tjejerna, och då blir det isåfall övernattning hos Viktoria. Men det är inte säkert att det går, så vi får helt enkelt se! :)
funderar starkt på att skapa ny blogg. OCH DEN ENDA ANLEDNING är att jag hatar mitt bloggnamn, usch... Jag fattar inte ens själv vad jag menar med det, eller hur jag uttalar det? usch, jag skämms.
Så vi får se om det kanske dyker upp en ny blogg under dagen. om jag hinner dvs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0