saturday morning

Godmorgon! Shit var längesen det var nu. Jag tänker inte ens nämna någon förlåtelse eller rabbla upp varför jag inte har uppdaterat, för jag tror ni förstår. Gårkvällen spenderades på ett väldigt bra sätt. Jag var i skövde med ett härligt gäng och hade det allmänt trevligt! =) Synd att jag inte har några bilder, men det var nog det sista jag kunde tänka på när jag hade så brottom som jag hade. Det var jättekul att få träffa så många igen som man inte har träffat på ett helt år sen segolstorp, det är sjuukt! Och måste säga att det nästan är sorgligt hur sällan jag och Josefina träffas nu för tiden. Men jag tackar verkligen för en grymt bra kväll!
FÖR EN GÅNGS SKULL.... så kunde jag vakna upp en lördagsmorgon och känna att jag inte behövde sälja aftonbladet, Amanda och Olivia har tagit över mina lördagar vilket jag är otroligt tacksam över. Så idag lär jag nog hinna med lite saker. Ska verkligen försöka ta tag i allt plugg nu idag så att jag slipper sitta som en staty framför de där böckerna i veckan. Vilken rolig lördag va? nej inte speciellt, men jag hade en sjukt bra kväll igår så det jämnar ut sig. Haha!
skriver nog någon mer gång idag skulle jag tro, men ni får ha en fin lördag allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0