21:43

Jag har precis varit nere och kikat Idol som började ikväll, har längtat lite faktiskt. det är ju som roligast på audition när man får höra sånna som tror att dom kan men är skitkassa. Haha...
Blir ingen skola för mig imorgon heller tråkigt nog. Men nu ska jag orka dra mig till min härliga säng och försöka sova några timmar utan avbrott av förkylningen. usch, så hemskt det är. Ni ska bara se mitt rum just nu, ligger flera ton med pappersbitar som jag har snytit mig med. inte så konstigt när jag har toarullen precis bredvid mig när jag sover, det är mycket lätt hänt då. fräscht, yes jag vet.. superfräscht...
bild på mig och julia sen senast hemma hos henne, myshelg! har glömt tacka henne för den också. så gör det nu, tack för att du finns SEYARTA (INTE BATOL, måste lära mig HAHAHHAA) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0