24.09.2010

Godkväll får jag väl säga=)
Det är äääntligen fredag! som jag har längtat! jag var precis i kyrkan och umgicks med lite trevligt folk. och åt massa gott fika.
Skolan idag var ganska seg, vi hade tre jobbiga ämnen. Men jag blev förvånad över mig själv att jag tyckte idrott & hälsalektionen var riktigt intressant. det är ju inte direkt likt mig på något vis. hehe! jag är sjukt peppad på att träna alltså. och jag blev ju inte mindre motiverad av lektionen heller. så nuuuu ni, ska jag komma i form! HAHA. får försöka iallafall! ;)
Nej men imorgon åker jag och familjen till lilla kusinen som ska ha någon barnvälsignelse/namngivelsedag eller vad man ska kalla det. Vi åker dit vid ett och det betyder att jag inte ska jobba så jag ska ringa dom och säga att de inte behöver skicka hit några tidningar, känns riktigt skönt faktiskt. Härligt att vara ledig ibland! Jag lovar att jag ska ta massa bilder på min söta lilla kusin. åååh så jag längtar efter att träffa sötnosen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0