30/9 19:56

Förlåt att jag typ inte uppdaterar. Jag hatar det själv, men jag har inte någon tid. Och samtidigt känns det väldigt onödigt att skriva om vad jag sitter och gör för läxor liksom. Men jag försöker göra så gott jag kan med att slänga upp lite vettigare inlägg ibland när jag har tid. Det blir väldigt svårt, speciellt de veckor då jag kommer hem kl 7 och ska hinna med att göra massvis med läxor innan jag går och lägger mig kl 10 för att klara av att gå upp kl 6 morgonen efter.
jag har precis gjort klart några matteuppgifter som ska vara inne imorgon, men som jag är duktig och skickar in nu ikväll, shit jag är verkligen stolt över mig själv! not.
Skolan var helt okej idag, ganska seg. Men ibland får man ju sig ett och annat gott skratt, som te x när Elin ska visa några roliga klipp på sig själv. HAHAHAHA!
Efter att vi slutat gick jag och Elin runt och kollade en snabbis på stan innan vårat tåg gick hem.
Och nu sitter jag här och är klar med läxorna för dagen. Känns härligt!
Kanske kan unna mig att kolla på idol idag till och med? AWESOME

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0