AFTONBLADET

Nu på morgonen har jag sålt aftonbladet som vanligt på lördagar och söndagar. usch, det är så tråkigt. fast det är ju mindre tråkigt när pengarna rullar in, he-he!
Idag blir ännu en hemmadag, jag känner mig ganska isolerad här hemma. Men jag är fortfarande inte riktigt kry så jag behöver all vila jag kan få innan måndag då jag tänkt åka till skolan igen. det ska bli riktigt skönt med skola faktiskt. saknar alla människor väldigt mycket kan jag ju säga!
På tisdag har vi matteprov och jag ligger gaaanska mycket efter eftersom jag var borta hela förra veckan. Är ganska orolig inför provet, så jag ska försöka plugga så mycket jag kan. Hua! när man går på jensen är det ju extra mycket också, haha.
Här har ni min glamourösa jobbväska som jag släpar med mig på cykeln varje helg jag är ute och säljer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0