Elias Ahlin

Jag kom precis hem från Baskarp, och jag är hur mätt som helst! Haha, det är helt sjukt.
Stunden var iallafall väldigt fin då pappa var framme och pratade lite och sånt. Sedan bjöds vi på god mat och efter det fick vi smaka på världens sötaste tårta. Och så fina saker fick han också. Lilla snötten! =)
Synd att jag hade ont i huvudet under hela tiden vilket förstörde det roliga lite. Det var massor folk där, släkt och vänner till Elias. det var kul att få träffa alla! Det blev inte alls så många bra bilder, men jag kan visa er några.
Nu ikväll är jag så trött så jag har planerat att bara vara hemma och mysa med familjen. Det behövs det också ibland. Att beställa pizza och hyra film är inte heller alltid fel... =)
ha en fin lördagskväll!

Kommentarer
Postat av: Olivia

Patricia! ta helst bort bilden på när vi söng! haha, och varför har du suddat farmor? :D Hehe, håller med om att pizza och film inte fel! Pussis!

2010-09-25 @ 18:23:10
URL: http://oliviaahlin.blogg.se/
Postat av: julia

sv: HAHA TACK !

2010-09-25 @ 19:08:39
URL: http://jjuliamartinsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0