Right here, right now

Hej! Hoppas att ni haft en bra dag. Det har faktiskt jag haft, fast just nu känner jag mig ganska utpumpad. Men ändå ska jag försöka mig på att få lite plugg gjort. Vi har sååå mycket denna veckan, det är helt sjukt. Idag i skolan hade vi samhällskunskap A, vi fick se en debatt mellan Mona Sahlin och Fredrik Reinfeldt. Riktigt intressant faktiskt! Men jag säger bara, hejja reinfeldt!
Efter skolan gick jag och Lisa runt vid Juneporten och pratade lite medans vi väntade på våra bussar. riktigt gó den tjejen! Vi bestämde(!haha) att vi tjejer i klassen måste göra något roligt tillsammans snart. det ska vi ta upp som förslag alltså, haha =) riktigt bra idé vi fick till där! nej men det skulle vara riktigt roligt.
nu måste jag plugga, har ju faktiskt två prov denna veckan =(
right now med min ostsmörgås.. :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha, vad fint att vara där och just då med dig kära ostmacka! :P

2010-09-13 @ 20:36:55
URL: http://amandaahlin.blogg.se/
Postat av: Amanda

Haha, vad fint att vara där och just då med dig kära ostmacka! :P

2010-09-13 @ 20:36:55
URL: http://amandaahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0