såhär ser mitt roliga liv ut just nu...

Om det finns något som skulle vara bra med att vara sjuk så är det att man kan hinna med att göra sånnadär tråkiga saker som man vet att man behöver göra men som man inte skulle ha tid till annars. Som att städa lite smått, passa på att pluga så mycket du kan eller orkar. Finns rätt så mycket. Och om man har en laptop så är det ju extra bra, för då kan man göra som jag, att ligga i sängen och göra läxorna om man inte skulle orka gå upp och göra det vid skribordet. därför sitter jag här i min säng i nära tillhands med en toalettrulle för att kunna snyta näsan när det behövs... nej nu ska jag fortsätta leta fakta om Herta Muller till tyskan, funny....
mjo, det finns ju något att göra i varje ämne. hur är det för er? har ni lika mycket som mig eller? skulle inte tro det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0