summery

Sorry för dålig uppdatering, jag vet mycket väl om det. Jag har helt enkelt ingen inspiration alls att blogga, men jag får hoppas att den hittar tillbaka snart. Grejen är ju också att jag inte hinner lika mycket längre, och det är ju inte så konstigt pågrund av pendlingen till jönköping varje dag och allt. Men det ordnar sig nog snart, för det kanske blir så att jag stannar kvar på Jensen iallafall och försöker hitta boende. Jag har pratat lite med mamma och pappa om det, och vi ska försöka. Men tills vi hittar något är jag fortfarande pendlaren nummer 1 ;)
Min helg spenderas hemma hos Julia för hennes föräldrar är inte hemma i helgen, riktigt mysigt! igår satt vi och åt massa gott och bara hade kul. En till sådan kväll kommer det bli ikväll.
Men först hade vi tänkt åka till skövde en sväng och kolla lite i affärer! JUMMI... jag vill verkligen ha en skinnjacka med fårpäls, sååååååå snyggt!
nej, nu ska jag göra iordning mej och sedan ringa julia! =)
ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0