upprabbling av dagen

Hejhej! Har kommit hem från skolan nu, och sitter och väntar på att mamma ska bli klar med maten där nere. är sjukt sugen!
Dagen har varit helt okej. Men jag var så sjukt orolig inför tyskaredovisningen vi hade. usch det var hemskt! Vi hade en "språkdag" då alla ettor och tvåor som går ett språk skulle redovisa för alla. Och fatta hur pinsamt det var att stå där uppe och rabbla upp massa saker på tyska inför kanske 50 pers. Jag var så nervös innan att jag inte visste vart jag skulle ta vägen.
Innan skolan mötte jag upp Nathalie för att käka med henne innan vi började, trevligt! Måste bara säga att jag och Nathalie är mobbade i våran klass. hahahahaha! nej men, nathalie du fattar vad jag menar ;) tur att vi har varann då iallafall! =)
efter redovisningen hade vi historia och vi har fått ännu en stor uppgift. Vi har så sjukt mycket i skolan nu som är på gång och jag förstår inte hur jag ska hinna med allting.
Nej, nu ska jag gå ner och äta och fortsätta med mina läxor. Höööres imorn!

Kommentarer
Postat av: nathalie

hahahaha du&jag patricia! :D <3

2010-09-28 @ 21:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0