min andra familj

Hejhej! Jag har varit borta på en klassgrej från igår till idag på bunngården, en gård utanför jönköpig. Det var faktiskt rätt mysigt, men vi sov inte sådär jättemycket i natt om man säger så, hahaha.. Så jag är ganska slutkörd. Igår när vi kom dit startade vi med att paddla kanot, det var kul i början, men efter ett tag var det hur jobbigt som helst! vi kom inte tillbaka på TREEEEEE timmar. t-r-e timmar talöar vi om. seriöst, de var det jobbigaste jag gjort i mitt liv! Haha! Aldrig mer sa alla efteråt. Men iallafall, på kvällen satt alla och skrämde upp varandra med spökhistorier, och Nathalies slog alla, seriöst äckligaste jag hört ever!
Men jag vill också tacka alla i hela SPB för att ni är så fruktansvärt bra! Gillar er allihop. SPB = KÄRLEK ♥







Maja står för bilderna!

Älskar våran familj, seriöst ett stort ♥ på er





Kommentarer
Postat av: Amanda

Åå vad roligt allt ser ut!

Puss och god natt på dig! <33

2010-09-21 @ 21:15:09
URL: http://amandaahlin.blogg.se/
Postat av: nathalie

så mysigt var det! hoppas vi kommer att göra om det någon gång :D du är bra patricia, våra skrattanfall till kk? ;) hahahha :D <3

2010-09-21 @ 22:44:55
Postat av: PATRICIA, SVAR TILL NATHALIE

Hahahaha, det var askul ju! Du är grym Nathalie, bara då du vet! =) <3

2010-09-22 @ 05:41:39
URL: http://ppich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0